وي گروه هتلهاي هما را به عنوان يک زنجيره معتبر هتلداري در ايران که خدمات را با کيفيت بالا ارائه ميدهد و قريب به 40 سال تجربه در اين زمينه دارد خواند و تصريح کرد: گروه هتلهاي هما همواره در جهت ارتقاء کيفيت ارائه خدمات خود براي \"موضوع آموزش\" اهميت ويژهاي قائل بوده است، چرا که به ارتباط کيفيت ارائه خدمات و مهارت کارکنان به خوبي پي برده است و اين روندي است که کليه هتلهاي معتبر بينالمللي طي ميکنند.
برزين در رابطه با لزوم راه اندازي اين کارگاهها نيز اذعان داشت : با توجه به حقايق فوقالاشاره و ديد سيستمي که گروه نسبت به صنعت گردشگري و هتلداري کشور دارد تصميم به تأسيس مرکز آموزش هتلداري گرفتيم تا از اين طريق بتوانيم نقش خود را در ارتقاء کمي و کيفي اين صنعت ايفاء کنيم جا دارد در همين جا از مسئولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري که با نهايت همدلي و در کوتاهترين زمان ممکن با صدور مجوزهاي لازم در اين عرصه راهگشا بودهاند تشکر نمايم.
وي با اشاره به لزوم تربيت نيروهاي متخصص هتلداري در راستاي ارتقاء سطح کيفيت ارائه خدمات افزود : تربيت مديران مياني و ارشد توانمند به منظور راهبري صنعت هتلداري ، ارتباط با مؤفقترين هتلهاي زنجيرهاي دنيا ، ارتباط با معتبرترين مؤسسات، دانشگاهها و مراکز آموزشي توليد دانش بينالمللي و استانداردسازي کليه هتلهاي زنجيرهاي هما مطابق با استانداردهاي بينالمللي ايزو و گردشگري نيز در اين دوره ها مد نظر گروه هتلهاي هما است.
مدير گروه هتلهاي هما با تاکيد بر بهره گيري از استاندارهاي آموزشي روز دنيا بيان داشت : سعي شده تا اين مرکز براساس استانداردهاي آموزشي طراحي شود و به منظور افزايش اثر بخشي آموزشي يکسري کارگاههاي علمي پيشبيني شده که دانشجويان ميتوانند علاوه بر افزايش دانش معرفت نظري و دانش تئوريک خود در زمينه مورد نظر به افزايش مهارتهاي عملي خود نيز بپردازند و به علاوه براي تکميل مهارتهاي خود و کسب کارآمدي لازم در تورهاي آموزشي ما به شهرستانها شرکت کنند.
وي با اشاره به حضور علاقهمندان عمومي ، مؤسسات و سازمانها از جمله وزارت امور خارجه، دانشگاه علامه طباطبايي و ساير دستگاههاي دولتي و خصوصي در دورههاي آموزشي گفت : علاوه به منظور افزايش ارتباطات دانشجويان و اساتيد، خبرگان و صاحبنظران سالن کنفرانس و سايت کامپيوتر مجهز به اينترنت پر سرعت طراحي شده که همه اين افراد ميتوانند در هر زمان از آنها استفاده نمايند.
مدير گروه هتلهاي هما گفت : در حقيقت يکي از مهمترين وظايف مديريت منابع انساني در سازمانها \"آموزش\" است و آموزش در سازمان، به کمک مديران ميآيد تا به وسيله آن بتوان هزينههاي زائد و دوباره کاريها را کاهش داد، کيفيت محصولات و ارائه خدمات را بالاتر برد، آگاهي پرسنل و رضايت شغلي آنا را بيشتر کرد و نهايتاً کارايي و اثربخشي سيستم را افزايش داد.
وي افزود : از طرفي با افزايش آگاهي مشتريان و نيازها و تقاضاهاي متغير آنها، سازمانها براي برآوردن نيازها و خواستهها و جلب رضايت آنان ناچار به افزايش توانمنديها و آگاهي پرسنل خود ميشوند. اهميت اين موارد در سازمانهاي خدماتي مثل هتلهاي دو چندان ميشود زيرا محصول، همزمان توليد و مصرف ميشود و ديگر بين توليد و مصرف زماني براي اصلاح اشتباهات نيست و اين نيروي انساني است که بايد بتواند در مواقع لازم تصميمگيريهاي درستي انجام دهد.
گفتني است روز گذشته کارگاه آموزشي گروه هتلهاي هما با حضور مسئولين ذيربط افتتاح شد.
202
انتهای پیام/